2008年6月18日

林阿真的貪嗔痴

一如其他同事所云林阿珍的厚顏無恥。 最初覺得佢只是個奇型怪狀的東西,但我今天終於感受到同事們說林阿珍的人格問題。

話說昨天大家唱完k, 由我先付款結賬。同事們即場還我唱k費用, 就連早走的一位同事在第二天早上也主動付了錢, 就獨林阿珍還沒有付,於是我今天追佢數百多元很應該吧。其他同事我不擔心,除了林阿珍,因得知佢過往的找數紀錄很差。佢最叻飲飽食醉後拍拍羅柚走人,又推三推四搵借口唔還。昨天唱k時說還厚著面皮說我沒有咁多現錢,明天找給你好嗎?結果今天追佢還錢,結果一樣付不出來,還好意思帶著有點串的語氣說: 

我 說 : 承惠昨天k 費 hkd 140 !
林阿珍 說 : 係係! sorry如果唔俾, 你都唔知去邊追我haha (即係點呀?又想質質膊唔還?錢唔還仲好意思咁串講野添!)
林阿珍 說 : 先俾你$40 明天,我會記得俾你$100 因為睇醫生俾哂 (你冇病嘛,你唔識去"禁"定錢出來嗎?又是搵借口。)
我 說 : 別分開多次. 那請你明天一次性給我140 吧 。
林阿珍 說 : 謝謝你 一次性haha 。
我 說 : haha 咁你明天忘記一次過比我, 唔好玩咁大要我唔知去邊到追你呀 。

欠人地錢仲咁多野講,即使欠款也不會覺得不好意思的。 果然是厚顏無恥。
佢人格真係好有問題,貪小便宜。像之前有幾位同事都領教過的:當時他們星期六下午加班,便夾錢買了些點心當午飯(當時冇預林阿珍份兒),他們正想開餐時,坐在自己位的林阿珍忽然彈起身,望下望下佢地又坐番低,唔夠2分鐘終於忍受唔到,行出個位再"莊下"佢地食乜。但見飯香飄飄,自己五臟難忍,幾經掙扎後,走上前去,其中一個同事話: "肚餓?過來吃一些吧!" 有得食林阿珍當然唔驅,但另一位就串佢:想食,俾錢啦,每人夾十五元,呢度冇FREE LUNCH 架 。"
林阿珍即使垂涎三尺,但一聽到要俾錢,即刻卻步 。幾位同事頂佢唔順,便說:"你想食就過來啦 。記得食完要付錢!" 雖然夾的只是十多元,聽說最終都沒有還款給他們。

沒有留言: