2007年7月20日

驗眼

已經有六年冇驗眼了. 隨著年紀長大, 近視也趨穩定, 沒有昔日學生年代, 每年發現近視度數都是步步高昇. 去年已發覺望遠景似有少許不清, 但一直拖到今天才迫自己去驗眼. 畢竟我的近視度數很勵害. 所謂眼睛是靈魂之窗, 真不該拿自己眼睛開玩笑.

今天到眼鏡店經過一輪視力測試, 視光師告訴我兩邊眼睛各加了75度. 原來度數在這幾年不覺的增多. 怪不得, 即使鏡片度數有少許相差, 看東西會覺吃力, 也很費神, 有時更會頭痛..... 這些我也領教過了, 故決定再配多副合適自己視力的眼鏡. 但大近視的我, 新, 舊眼鏡也會交替, 因為看近東西, 要戴上新眼鏡必讓眼睛負擔重而看得不舒適啊!

茵妹, 你跟我都是四眼一族,今天暑假你也有做視力檢查啊?

2 則留言:

匿名 提到...

我依戈暑假冇驗眼喎!
係喎!你新既眼鏡係點嫁???
你可以戴冇眶眼鏡喎!

那個人 提到...

到時你便知道了.