2007年7月3日

影貼紙相記

貼紙相已流行多年,只是一直唔敢試玩.今年國慶假期,剛巧茵妹提出一齊影貼紙相,見她興致勃勃,我便拉來餅哥,來一個三人合照攪鬼既貼紙相.走入去琳瑯滿目既貼紙相機群,畢竟是第一次,我這閒人哪懂? 於是就讓茵妹揸主意.放入10元硬幣幾個後,只見螢幕上日文字,要我們選什麼的,但無奈又唔知寫乜內容,唯有見字就按...好在,"卡擦"前我們還趕及擺個pose. 要不看過同事"O"的照片從中偷師,真不懂如何在鏡頭面前擺個CUTE樣.HAHA.年紀不少了,還要扮青春,受不了啊!

3 則留言:

匿名 提到...

我都好開心可以同你影貼紙相呀!!!^^
順便留過CM=]

匿名 提到...

我都好開心可可以同你影貼紙相呀!!!^^
順便留過CM=]

那個人 提到...

茵茵,我都好開心可以同你一齊影相,多謝您的介紹!