2010年11月29日

港童和家教

有其父必有其子.
 
家境富裕未必與家教掛勾.就像古惑k父子:

阿仔不肯做功課,嚷著要食老麥.於是他著賓賓外賣老麥回來......難度真的怕左個仔買給他吃? 
誰知,他當著個仔面前把老麥踐踏!並教訓個仔:你唔做完功課,什麼都冇得食!古惑k, 你可知呢個世界仲有很多人涯餓呀? 你當孩子踐踏食物, 果然折墮得很! 你孩子會如何想呢?

最近,據云古惑k個仔的同學上來其家裡做PROJECT,點知玩玩下,那同學仔的IPHONE跌落地撞彎左,同學仔於是哭向他父母哭訴古惑k仔整爛.只見古惑k仔跟他老父一樣,愛面愛到不得了,於是強行辯駁話返人地:"你上次來我家做project夠打爛我屋企隻杯,我都冇要你賠啦!" 古惑k仔一直隱藏 , 直到他同學家長打給古惑k才知真相! 可是古惑k 卻辯稱 : 你有邊隻眼見到我個仔整爛個iphone 呀? 那家長更氣: " 我會搵律師告你整爛我個iphone, 你等收律師信啦! "
為iphone的破壞而告上法庭, 只覺得好笑! iphone值數千元, 但律師費卻是iphone至少幾倍哦, 是否值得呢? 最後, 當然是庭下解決, 古惑k 賠六舊水予同學仔家長作iphone 維修費. 古惑k 最後仲要補左句: "以後我唔歡迎你個仔黎我屋企!"

沒有留言: