2010年3月26日

小女人復仇記

話說下午k爸回來, 古惑已急不及待衝入老父房去, 不知是否急於表現呢個月YW業績? 阿嫂又點會執輸, 同樣二話不說隨後跟上, 叔仔阿嫂齊齊急於攤開成績表鬥一番.
叔嫂兩人本來面和心不和. 今次兩人在老父房內爭辯什麼無人得知, 不過相信小女人唔夠古惑K搶風頭, 或又被古惑K串之類, 小女人心有不甘, 想著: 唔耍返你心裡就對自己唔住.
於是找到我成了小女人的復仇目標.

剛好同事老遠和我合共有十二箱貨明天讓賤人德帶回港. 此時, 小女人走埋來:
小女人: 得那十二箱貨咁少, 叫阿德明天唔好上囉.
老遠: 點算 , 咁我個九箱貨點?
小女人: 你做起左的話, 便叫上面今晚速遞回港. 呢度九箱那就用順豐快遞啦, 反正都係百幾兩百玩咋嘛. 阿德行一轉上去都要成五舊喎.
我 : 但我D貨而家要到明天中午才回港喎. 咁...
小女人: 你明天聯絡袁生去接貨咪得囉 , 跟住叫阿德接回來放係鴻運車場.

明顯地, 小女人係玩我 . 九箱貨速遞回港竟可以二百元有找? 邊度有間咁正速遞公司呀? 不過肯定唔係順豐. 小女人係事頭平時一有貨急回港 , 話之有十件八件也不是叫阿德照上嗎? 老遠係MW人你當然幫佢, 於是遺下爛攤子叫我想辦法攪掂.因我是YW, 古惑K人也.

一個古惑K已玩謝我, 而家仲要加埋個小女人?!
明天是星期六, 休想我下午留係公司等貨到來. 我下午還有節目去.
這個問題, 用不著我去想, 留給古惑K 定斷吧.

沒有留言: