2007年12月8日

古惑K攪攪陣

今天星期六下午放假,本來興致勃勃約了同事幾位到香工睇衫,
點知臨近中午12點古惑k(我事頭)忽然間飄返公司。吹脹!
登時心知不妙,因少不了又再被滋擾一番。
我已堅挺地向他明示:不好意思,我下午有約要走了....
點知佢竟說:"知你下午有約, 但好快姐唔阻你好耐既,覆埋個電郵俾蝦記個老細先啦。 而家貨期遲左咁多,你見到啦而家出動到佢老細來搵我啦.... 我怕佢地擺我上台!"
再過左一陣又叫我入房:點算而家我廠人手唔夠喎,仲有三皮幾野仲未印呢.我老婆個邊附近既廠質量又唔得... ,你有冇乜野提意 , 或者咁樣......?"
雖然幸好最終搵到一廠家肯幫忙攪定了,我心想,早知如此,就唔駛咁長途跋涉把貨拉到外省去加工啦! 整色整水攪攪陣,一時一樣哂時間, 何必要這樣兜兜轉轉呢?

就這樣攪到差不多四點才收工,
看來還是與買靚衫無緣。
算吧啦,叫自己照下鏡係乜野料先啦。學人買衫,笑死人!從來只有衫揀我,不是我揀衫。

下週末同事再相約郊遊,屆時古惑K唔好再攪攪陣! 

沒有留言: