2007年8月10日

多了幾粒鐘假期


愛吃回頭草的颱風"塊布"還是想回來滿足一下HK人想掛八仔的願望,
終於期待著既八號波於今午兩點半左右正式高懸, 多得他,我地打工仔又賺了兩粒多鐘的"假期", 好過冇!
不過,D老闆又點會想D員工閃呢? 就好像我地咁, 已經開大收音機大大聲宣佈天文台已掛八號波的消息, 老細冇理由聽唔到, 但佢竟然冇反應,扮唔知喎! 冇耐, 再有同事走入老細間房, 告知八號波已掛, 可是老闆仍冇動於衷:"係咩, 哦, 八號呀, 咁點呀...", 說罷照舊低頭工作...! 真係吹啤!! 老細你雖然唔出句聲叫我地徹退, 但我地亦話之你咁多, 呢一刻你冇叫我閃, 但我地有閃的權利! 大家便齊心二話不說把腦關掉, 執拾細軟, 一個個昂然的閃!
只見街上, 人頭湧湧, 感覺暴風將至, 不免帶有既驚且喜的心情. 不過, 大家還是因風暴而享有這額外的幾粒鐘而興奮, 有些索性回家倒頭便睡, 有些去品嚐下午茶, 有些更約朋友, 戲院, K場大排長龍, 甚至有些還駕車到沙灘, 海邊觀浪...
原來風暴之下, 生活也可以這樣精采!


4 則留言:

匿名 提到...

tko冇咩風, 5:00接到brother calling, 叫我落樓下魚米家吃下午茶,聽佢講話有第二個風跟住黎, 唔知會否撞正星期一呢??係就好咯,呵呵

那個人 提到...

乜d風一來就輪住來,好似約埋咁!haha! 如果真係第二粒風又緊貼而來,真係有賺了!

匿名 提到...

我今日本來要番SCH上樂器班嫁!點知番到學校過一陣,話8號風球,搞到我白走一趟,不過我都想第二個颱風都妮呀!!!

匿名 提到...

有八仔,大家合皮!