2007年8月14日

日記一篇

試過被茵妹complain 過幾次, 唔明我有咁多口水講道理, 但點解又唔係blog講下今日發生d乜事.... 好啦,今次就應茵妹既要求,仿其寫blog的精采style寫篇我既網上日記! 這是12/8/2007的日期......
***************************************************************************

今日係星期日,
今朝成8:00先起身呀!
然後怱怱忙忙出門趕藍田同茵妹,餅臉一齊飲早茶,
食到10:30am
就坐mtr 出九龍灣淘大, 約左同事二人去"綠盒"唱lunch k" ( 可惜老爹不許茵妹同來唱k,可惜!)
由11:00上到1:00, 兩粒鐘我地唱了都成廿多三十隻歌, 又點了個"炸暑餅雜豆意粉", 好好味呀!
唱完之後,
就係淘大行左一陣 ( 當然沒有好像上星期天跟茵妹及餅臉狂影貼紙相啦! )
2:00左右我地係穿過德福廣場, 捨坐車而行去MEGA BOX. 
原來都係五分鐘既路程就到.
我都是第一次去咋,個度好多人好熱鬧呀!D鋪頭開到七七八八.  地下個層仲有扭蛋展(茵妹,餅臉冇來損失了)
跟住上到其中一層food feast ,黎到一間深x甜品,我叫了一客"芝麻糊豆腐花”好好食呀!
(與眾同事一起邊吃邊聊天,談天說地,好不享受!) 
之後行下那些家品中心,大得差D蕩失路!
今次MEGA BOX 都冇辦法行得哂, 大到呢, 有幾層都MISSED 左, 行到我地腳仔都軟哂.
6點幾, 我地就行返過德福二期, 來到間越南野食DINNER,
今日真好幾開心 ( 用流連忘返來形容, 差點連明天要上班都忘了!HAHA!! )
今日係咁多先,886!

***********************************************************************************

6 則留言:

匿名 提到...

好巨細無遺wo

那個人 提到...

像詳細報導新聞內容..haha

匿名 提到...

算係識做啦!

那個人 提到...

維他,我仿效得似唔似?

匿名 提到...

好似呀!!!

那個人 提到...

多謝呀! HAHA...我會繼續努力!