2007年8月18日

與華姐的一席話

今天星期六, 都係番一晝, 但要趕住開單, 迫住不停直踩,不覺已到3點幾了. 當下只餘同事華姐和我, 見人少少大家便閒聊幾句. 談到他二仔"賣魚勝"年底要結婚了, 我亦替他高興. 華姐謙稱自知個仔其貌不揚, 都擔心冇女仔肯嫁佢. "你阿勝唔算得靚仔,又唔算醜樣. 男人駛乜靚仔喎,普普通通過得去就好啦. 佢有潛質呀!! 讀到書有學歷,又有專業, 仲又有份好工哩,何愁冇女仔? "我說. "咁佢都幾生性既, 個人品幾好架.... 而家我個未來新抱個樣我都覺得麻麻. 不過, 佢幾識做丫, 知我星期六要做清潔,做到成三點幾,好攰, 話今晚佢煮飯喎, 佢地兩口子下晝咪一齊落去買送囉...." 華姐越說越心甜.

華姐又云 "好似我大仔咁, 雖然冇好像老細住幾百萬既樓. 但自己有層百零萬既已心足了,有個老婆,有對仔女,有份工做. 已很好了!"

是的, 知足常樂便是富足, 世上千千萬萬, 絕不能capture哂全部, 就算俾你得到又如何, 得到一樣, 第日又會再追求第二樣野. 慾望和引誘何其多. 都是無窮無盡的.有時平凡心足何嘗不是好事?

後記: 別誤會華姐兒子阿勝不是賣魚的. 賣魚勝只是其綽號! 原來華姐早已知道我地幾個暗說他兒子樣貌xx ...不過, 最近街上巧遇他和未婚妻. 發現他面上火山坑平滑左, 果然人逢喜事精神爽.係唔同D既!

3 則留言:

匿名 提到...

像華姐咁....夫復何求?

匿名 提到...

我覺得依篇Annie姐姐你寫得幾好!當中仲包含一d知識,真係幾好嫁!

那個人 提到...

多謝茵茵你捧場呀!

你也中意係平常人生故事中看出些哲理嗎?
我覺得華姐雖不是大富大貴,但他知足已是福氣了!