2011年10月7日

徹底的二打六

近來公司生意不景, 為節省開支,先減電話線,再把VAN仔和車位賣出. 下一步是否減省人手?

我們第一個想到那個賤人. 賤人犯眾憎, 別說其他伙記, 就連事頭也奈佢唔何. 可惜老洪還是涯義氣托孤照顧賤人. 就算賤人如何跋扈, 也著我們要對他吞聲忍氣.但今日卻聽到鵬哥罕有谷爆大罵那賤人. 按道理, 點著鵬哥火頭只得死路一條, 他招了賤人上來, 有什麼用意? 我們都希望是大家所想,那就皆大歡喜.

誰知道:… 鵬哥竟慷慨解囊地讓賤人用他的私家車充當送貨之用 ! 還賦予他權力要求跟單跟車送貨.

我這二打六, 想不到要淪落如此 ! 既要接單, 報價, 打辦, 做貨, 追料,開單, 追數…. 現再加多一環: 跟車搬貨. 以賤人一貫風格, 向來高調以為 "我係司機, 唔係搬貨." 好了, 接下來的日子, 不排除:

“你有貨送, 就要跟車, 你唔跟車我就唔同你送貨.”

“那些貨是你跟的, 我唔知邊箱打邊箱喎! 我只係司機, 你係跟車, 不是你搬是誰搬? , 理得你係女人丫, 唔駛做呀?!” .

難以想像, 只覺前景悽涼,事頭對他已默默承受,何況二打六?

鵬哥, 你為什麼總讓大家這麼失望!? 是否要見到我們和那賤人互相殘殺才安樂 ? 或許, 這是你迫走伙記自動離開的技倆吧. 不知這些假設會否成真呢?

沒有留言: