2011年3月4日

香港人VS大陸人

大陸人睇唔起香港人?
一朝發達,就忘恩負義...只叫人越懷念港英統治!

以下轉載的"串文",個人覺得串得有理!

我諗佢地認為香港人覺得佢地cheap
所以依家佢地有d進步咁樣作出反擊
e d簡直係野蠻人所為,佢地又唔諗下點解我地唔鐘意佢地
我地串佢地係因為佢地係香港攞盡著數
佢地串我地係因為佢地國家有進步,仲要只不過係1比1
就已經係度廿文廿舞以為自己勁過人十倍
香港進唔到步有賴大陸人支持,自己阻住人地球轉然後自己就勁過人就係度懶叻
佔人便宜不特止仲要串人,論衰野我地拍馬都追唔上
佢地文化係咁上下,我地要忍讓下
唔好去深圳,地chxxp人更chxxp,隨時買到假野食死左就唔好,小心買髮菜原來係街邊個阿婆o岩o岩剪落黎既頭髮.
盡量留返係香港消費,同埋要祈下禱睇下香港政府幾時先取消係香港出生既大陸人既
居港權,制止大陸人攻陷香港,遲下50年後香港99%都係大陸人,
香港人冇晒一唔係就移民走晒,到時香港要改名做大陸港

沒有留言: