2011年3月4日

係我地諗多o左吧!

年尾時間, 明明以為冇希望了, 卻意外地彈出驚喜.

停了兩年, 今年公司重向供應商取炮金, 炮金一般從貨款扣出. 以現今物價騰飛之時, 從事頭角度想, 這七千多元炮金當然可以用來幫補一下昂貴的訂料費用. 或買個名牌當慰勞自己. 點會益俾你地班員工.

今年公司生意雖稱好轉, 但我們也不寄望有什麼bonus. 就算賺到錢都係事頭既事, 賺到錢就一定要益你地了嗎? 有bonus是人情, 冇bonus 是道理. 公司從來沒有明文規定, 何況我們都沒有簽約呢.

就在放長假前, 那一片沒精打采的氣氛忽然改寫了:

放假前兩天, 事頭走來遞來一封利是, 我不以為意, 隨便打開一看....原來是炮金呢.

放假前一天, 事頭走來再遞多一封利是, 我仲以為是古惑k 提前拜利是. 又不以為意隨便打開一看, 那是..... 登時讓我o咀了. 這真是驚喜的威力. 聽說, 這就是bonus.

人人有份, 皆大歡喜, 叫做幫補下我過年吧....

或, 有時我們真係諗多左.

沒有留言: