2010年4月17日

放假都有罪?

想古惑k 批准放假?冇咁易!! 那管是家裡要事, 還是身體抱恙, 甚至請假半天. 雖然古惑K 表面笑呵呵懶客氣的批准. 但他心底裡早已想出變態讓請假者和他的同事一起受罪.

上星期三筆者只請半天, 翌日已聽到同事mama告知他的變態事. 據說下午古惑k發瘋的狂call mama, 要求急要索取幾家供應商提供用料xx報告,xx成份表. 我想起, 可能是那手錶報價. 但那不是urgent, 人地都未必有單俾你做, 你發什麼狂呢? 他就是愛耍手段, 那天下午就已打了十幾廿個電話轟mama : 得未? 收到未? 即刻要, 急!.... 總之古惑k 係一痴起條根就即刻想要. 當最後你拚命追到供應商找到結果並告知古惑k後, 他竟可以若無其事,原來十居其九他之前所謂"急事"都係得個吹字.
所謂急事都係佢自製緊張, 緊張完就冇左件事.

至於請假者, 則要讓你覺得唔好意思, 他像要暗示: "看, 放假時我就會這樣折騰你的同事! 睇你以後仲好唔好意思放假!" 不難見到, 他的所謂變態手段就是要讓同事間分化 ! 然而, 我們做左咁耐早看穿你賣什麼"胡盧", 大家才不會中你的計呢! 就算是請假者如我 , 就算俾說話我聽亦然, 最緊要自己立場堅定 . 記得我是來打工, 不是賣身, 我也有權利放假的!

沒有留言: