2008年8月16日

唔做又做

多得古惑k唔少, 明明講左唔再同革記做松下既單, 結果又反口覆舌, 還要再大割引益個衰客, 吹脹!

古惑k, 你係事頭又唔係你做, 你最叻一句話就駛死人! 本來而家做緊既柯達單已很煩: 由追我廠今日可以寄出幾多條給供應商繡字, 再追埋今日寄給供應商之速遞單睇下幾時到, 到達後再追供應商今天有沒有繡字, 明天可以寄出多少條, 又要再追埋供應商寄出來的快遞單號碼幾時到我廠, 然後再追我廠今日可以出貨有多少條.... 還要每天出起碼2000條日日出貨給革記, 到交齊貨時又要死唔斷氣每隔幾粒鐘追票追數。

猜不到而家還要加埋松下既單, 下單不夠1星期即強迫交5000條日日送。革記找數十分差勁老是愛拖數, 但追貨卻十分強勁, 尤其是那妖女珍妮花已失去理性天天發窮惡追貨。 都怪你古惑k麻煩 , 有錢俾你賺, 衰人都變好人。利益當前, 以前說過什麼都抹得一乾二淨。而家真係接左張單啦, 個波拋過來又豈不是我去做? 有乜事都係搵我做醜人。訂料追料追貨出貨追數一腳踢, 而你古惑k就只係一尾識玩野, 5時花6時變最叻攪攪陣。

來緊既日子, 真係擔心又不知會再長出多少根白頭髮來, 細胞又不知會死多少個!

沒有留言: