2008年7月17日

氣頂

係人都知司機duck特別衰格過人, 自以為有免死金牌就覺得自己巴閉。只有事頭可以點做野, 你地班卒仔, 乜野qali呀叫佢做野!?

好似今日發生既事就係好氣頂, 事緣今早需要找他送貨, 除了我的貨外,還有其他同事貨, 點知隻衰野終日想偷懶左推右推, 一時又話自己既大車入唔到去人地既車場, 一時又搵借口話事頭冇准佢用阿年的細車,唔敢用喎。 同事阿花便同事頭婆講,呢隻衰野先迫於無奈只好死死地氣去做。我見我有貨兩箱, 是送胡大姐公司的(胡大姐係我司附近), 咪叫隻衰野順便幫我送埋, 反正你都揸開啦, 於是我帶同單據拎落去車場俾佢叫佢幫我順便啦, 點知隻衰野發悔氣咁講: 我今日好多野送呀! 唔得閒做你個d! ( 乜話,好多貨送? 只有兩三單貨咋喎,送完又攔去訓覺呀) 然後又講:早兩日同你送那廿箱貨, 幾麻煩丫我, 要我騰上騰落搬左幾次, 你知唔知我幾辛苦呀, 而家呢度兩箱野你自己送啦, 又唔係重( 係, 唔係重,兩個小箱合來只有幾公斤), 再唔係你叫華姐拎過去啦! 唔好煩我呀~ ( 大爺真係巴閉, 鐘意就送唔鐘意就話知你, 佢成日強調自己係"司機", 唔係"搬運工人" 喎)。
我都預左你隻衰野咁講架啦。 我心想, 你不如你索性番屋企仲好啦, 咁怕麻煩! 仲好笑, 阿花今日有100箱野回港, 仲同隻衰野講明天叫佢入倉。 點知隻衰野竟然同花花講: "大陸廠點做野架? 唔早d落偏偏而家先落黎, 你同大陸廠話不如星期一才回港啦" 阿花登時氣得上心口。 我很有同感。 大家心想, 幾時走貨乜由你話事咩? 你幾時變左事頭呀。short架!你隻衰野梗唔想做啦, 你想等星期一丫嘛, 阿年返來你便不用做囉! 你隻衰野,識得投胎,同傻JACK一樣,搵到老洪做後台。你地福建人梗係自己幫自己啦,打死無相干嘛!否則隻衰野同個傻JACK就唔會係呢度生存咁耐啦!難得老洪還開會同我地講:叫我地忍下司機DUCK吧! 可想而知,呢間公司既老細醒目極有限!
 
話說回來,待古惑K下午飄回來便跟他直說隻衰野唔送貨既事。點知佢仲好笑,竟說叫傻JACK幫我送貨喎,古惑k你咪玩啦,唔該慳番啖口水少講廢話!之後又話佢自己幫我送貨, 其實佢講出呢句,就是同我暗示:你會好意思叫你事頭幫你送貨嗎?果真衰格! 睇下古惑K幾抵得同隻衰野諗丫!難怪,人地係福建同鄉丫嘛,係零捨特別團結既!

最後我都係死死地氣,自己把那兩箱貨送去胡大姐既公司.想不到既要追料,訂料,追辦,追貨,追數。而家還要淪落到做埋送貨.充份且深入發揮二打六精神!
 

沒有留言: