2008年3月15日

BUFFET 記趣





自上次公司請食BUFFET已是四年前的事了.今年事頭竟然提出話要慶祝三八婦女節兼復活節喎,於是安排同事今天星期六中午下班齊齊到紅磡海逸都會酒店吃BUFFET,當然只限女士出席.

到抵達酒店後大家二話不說放底個袋仲唔即刻飛奔擒食?也管不了儀態,因為這個LUNCH BUFFET限時去到兩點半咋,得番個半鐘都冇,真係手慢有手慢冇!

一如所料食BUFFET最抵莫如"林阿飛",不能不驚歎短短限時裡.狂風吹落葉般獨食六大碟及一大碗粥.仲要係碟碟擺滿食物但又迅速碟碟吃清光!不過更驚訝她食極都唔肥,就算飽極也不覺肚腩明顯的凸.有時想她可能有兩個胃.怪不得消化這樣快!最攪笑當大家食到七七八八準備離去時,呢位大胃王忽然話肚痛,同事們見其彎著腰捧著肚子衝入洗手間也知道是什事了,便識趣讓她優先入厠解決,誰知道她如釋重負後竟說:”我仲可以再食過架,最衰係冇時間啦....”真係被佢笑到吹脹!

不過我還是最喜愛酒店的甜品.那是最吸引的.但甜品也是飽肚啊,但偏偏又在吃得最飽之時,林阿飛又忽然似乎認真的說:"適逢有煙花表演,如果係出面露天吃BUFFET,要再多俾兩舊水,我覺得都正常呀~那些煙花都不便宜!" 唉,笑得我差點噴飯,要不飽得辛苦我還想反問她:咁係維港兩岸觀賞的遊人豈非每人都要俾兩舊水才可看煙花乎?好野丫!如此可愛的問題都想得到,不愧是我司的DESIGNER!

沒有留言: