2014年5月8日

舊酒新題

友人問起, 我個blog很久沒RENEW啊

是的, 太耐太耐沒有給閒人說閑話加添新題材了

正當閒人blog 開始"發毛"之際, 公司上月來了個新同事 T小姐,  看到她, 我又想起11年前到古惑K公司上班的最初那段日子

同 T小姐一樣, 我都是424日來返工

初來步到,  對此行業認識僅於零, 一切起頭學起盡管已經出來工作幾年了
  
當年我是接手林某的工作,  記得第一天上午只坐係辦房看著一個又一個的FOLDER. 下午我被抽出來, 林某之後一輪咀講做乜做物 , 彷彿講完一次就要記得明白再問多次已顯沒耐性 我自問資質的確遜色過人 吸收力亦差雖然已筆錄, 佢講完一次, 我都唔肯定記唔記得哂, 就算寫完都未必全明 因太多新鮮的字彙.什麼"啤反帶",  "電放" …等都不明所以,. 尤其是電放, 用左很多時間理解才明白。 

難怪林某當年背後說:呢條友真係好蠢, 講左都唔識

初來步到, 人生路不熟, 記得第二天上班時,  我有帶飯來叮. 當時走到PANTRY, 另一同事叫PEGGY,  即時先發制人,兼語帶傲氣說:: 你唔好旨意要我地同你叮飯喎! 你自己個盒自己叮啦! 我有說要你叮飯嗎? 真想登時串返佢及後, 跟人入去會議室一起午飯,.  吹水言談中佢又無端端話: , 都係唔好講咁多, 費時俾d外人知咁多 講得出這番話, 我已心知自己不受歡迎。 之後我再沒有入去會議室食飯了, 以免再自討沒趣 自問同佢都沒過工作接觸,  為何對我有這樣成見?  除了排外, 難道我是這樣討厭和樣衰嗎

看到 新入職的T小姐,  相信他應比我醒目,  至少他比我幸運J小姐耐心講解 但作為一個新人,  笨唔緊要, 如果不懂小心謹慎, 不懂人情世故, 不懂積極勤力, 那就是大忌了

例如::  會計同事之前都已經同佢講左點做, 佢都唔看清楚, 邊張票入邊個銀行, 就差一點入錯 

例如 :  沒事做總見他百無聊賴低頭看手機. 起碼自己找檔案試行學做實習. 可是卻見他攤係度, 一係勁玩手機, 一係就打瞌睡, 一係飲汽水

例如:   J小姐請食散水餅, 買左一人一件PUFF(事先已問過大家都要什麼FAVOUR).  正當J小姐先拿PUFF俾事頭, 新同事已急不及待二話不說, 快過九秒九速度伸手取餅並大叫"正呀" (與"那個饑女"真有幾分似 )

可能日子尚短吧, 來緊日子, 他除了要做出菲林,  還要學跟單,  前途無限. 在現今打工艱難的環境裡希望佢識得執生。俾心機啊


當佢學熟左跟單, 相信也是我收古惑k大信封之時了 哈哈

沒有留言: