2008年2月5日

不會讓你佔便宜

儘管昨天是年假前最後一天上班,本想計劃開齊I/V, 整理文件和打掃案頭, 但古惑k仍舊要攪攪陣算到盡才心安,絕不讓你鬆懈,也不會放過任喘息空間.

就是去革記一天已是兩次,早上一次,下午一次.早上去的是開會,本約好10:15AM, 卻等到11:20 AM 才開始,白白呆坐一小時想走人但又不好意思,人地俾足面,出動到社長出來對著我們訓話,左質問右質問,費幾番唇舌解釋,還好有古惑k一一頂住,我來開會根本沒意思的, 我既角色只係裝成一副好專心聆聽又認真既樣,適當時候客客氣氣又點點頭笑笑口,又輪不到我開聲說話,絕對貼合一個二打六的形象.

好不容易才涯到12:20才離開革記,其時已是午飯時間,古惑k話不如到日本餐廳去吧,我想你請梗係好啦,每人叫了個定食,又加左碟SUSHI共四塊,只覺古惑k好怕賠本,當碟SUSHI一來,隨即瞬雷不及掩耳的起勢夾了兩舊入口.正在驚訝古惑k速度之快,又再靜觀他是否會把餘下的兩件再夾走,誰知他忽然又停下來,未知是否吃得太匆匆來不及消化呢.他竟客氣的說:吃吧,幾好呀!這時我才提起筷子把夾起一塊SUSHI,只見古惑k眼金金的望著那餘下的SUSHI ,我FEEL到古惑k想要埋喎,要咪夾囉!誰知他說: 得番一塊你食埋佢丫.我說 : 唔駛客氣啦, 頭事.....

算吧, 冇謂再哂時間, 我亦冇打算跟你客氣了, 就讓我清左那塊東西吧!

不出所料, 眼看想吃的那塊被取走了, 古惑k 似乎心有不甘, 二話不說忽又夾起我份定食裡一片pork. 話想試下點既味道喎..... , 我冇佢咁小家. 仲大方地俾埋碟醬油放係佢面前點呢.

連一塊SUSHI都同你計較, 也不肯讓你佔便宜, 天下間所有老闆都是這樣嗎 ? 既然他恩賜你一頓幾十蚊的日本餐, 就是投資當然梗要回報啦, 點會讓你好過! 結果咪叫我下午再托件貨送去革記囉. 仲係徒手拎貨唔準打的呢!

沒有留言: